Strona głównaPomocSzukajZaloguj sięRejestracja

Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
24 Wrzesień 2017, 10:33:46 am

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj

Stats
5409 wiadomości w 1450 wątkach, wysłane przez 668 użytkowników
Najnowszy użytkownik: stefek651
+  Idea Bank Opinie
|-+  Pomysł na firmę
| |-+  Pomysł na firmę
| | |-+  Jak zwiększyć lojalność klienta do marki?
« poprzedni następny »
                                    Polecaj:
Strony: [1]
Wątek: Jak zwiększyć lojalność klienta do marki?  (Przeczytany 4110 razy)
marlon
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 9


Zobacz profil
« : 19 Październik 2015, 11:35:21 am »

Macie jakieś skuteczne sposoby na zwiększenie lojalności do firmy?
Zapisane
Krystian
Użytkownik
**
Wiadomości: 66


Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 31 Październik 2015, 11:03:46 am »

Rabaty na zakupy, karty lojalnościowe.
Zapisane
rose
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 6


Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 10 Listopad 2015, 12:53:14 pm »

Dużo zależy od branży, w przypadku prowadzenia e-biznesu kluczowa będzie szybkość realizacji zamówienia oraz kompetentna obsługa. W tym wypadku może pomóc platforma https://serwersms.pl, która umożliwia masową wysyłkę powiadomień sms/mms/vms. Dzięki niej za pomocą jednego kliknięcia można dotrzeć do dużej grupy odbiorców.
Zapisane
Gregaseous
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 3


Zobacz profil
« Odpowiedz #3 : 02 Grudzień 2015, 10:57:06 am »

To też zależy od tego jak duża i jak rozpoznawalna jest firma, poza takimi formami jak zniżki, rabaty należy zadbać również o swój wizerunek jako wiarygodnego kontrahenta dla osób, które z naszą firmą wcześniej styczności w ogóle nie miały. Dlatego uważam, że przydatne jest umieszczenie naszej firmy w różnych rejestrach, np. takich jak wyszukiwarka nip, dzięki temu wyraźnie pokazujemy, że nie mamy nic do ukrycia, że nie mamy długów oraz jesteśmy uczciwi wobec naszych klientów, w ten sposób na pewno możemy pozyskać ich lojalność.
Zapisane
morwina
Aktywny użytkownik
***
Wiadomości: 139


Zobacz profil
« Odpowiedz #4 : 04 Kwiecień 2017, 12:56:55 pm »

Nikt dawno nie pisał, więc trochę odświeżę temat. Wydaje mi się, że klient jest wobec nas bardziej lojalny, jeśli wie, że może nam zaufać, że jesteśmy ekspertami w danej dziedzinie. Mogę to opowiedzieć na własnym przykładzie, bowiem pracuję w firmie produkującej suplementy diety i jakiś czas temu współpracowaliśmy z agencją http://wpahealth.pl. Przygotowali dla nas profesjonalną kampanię, polegającą m.in. że opracowali blog i portal poświęcony różnego rodzaju dietom. Po dwóch latach na rynku portal ma ponad 20 000 unikalnych użytkowników, którzy kojarzą go z naszymi markami i wiedzą, że znamy się na rzeczy. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów Uśmiech.
Zapisane
foldare
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 12


Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 14 Kwiecień 2017, 05:02:36 pm »

Najważniejsze jest mimo wszystko wzbudzanie stałego, dobrego zaufania po stronie klienta. Opowiem Wam niedawny przykład z własnego życia - szukałem, aż ktoś mi poleci jaki jest dobry ortodonta w Wołominie. Szukałem na tyle długo, że w końcu znalazłem gabinet Pani Anny Stach, która nie tylko poradziła mi, jak podejść do mojego problemu z zębami, ale też nie usunęła bez sensu nawet jednego zęba! A podobną, tfu, poradę, słyszałem od innego ortodonty. Dlatego ja polecam każdemu właśnie wzbudzanie zaufania w biznesie, to się naprawdę opłaca.
Zapisane
altoo
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 10


Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 04 Maj 2017, 03:52:30 pm »

Każdy kto prowadzi biznes wie jak ciężko jest pozyskać lojalnych klientów. Trzeba zadbać o silne fundamenty, by efekt końcowy był satysfakcjonujący. W tym pomoże dobry program lojalnościowy jak na przykład http://sodexolojalnosc.pl/baza-wiedzy/lojalnosc-zawsze-cenie-zbuduj-ja-dobrym-programem-lojalnosciowym/ . Mój brat dzięki niemu zbudował silne struktury i umocnił wizerunek marki na rynku
Zapisane
Gosiaczka91
Użytkownik
**
Wiadomości: 68


Zobacz profil
« Odpowiedz #7 : 12 Maj 2017, 02:55:40 pm »

Jeżeli chodzi o programy lojalnościowe to polecam blog https://www.salesmedia.pl/aktualnosc/13,monetyzacja-bloga Przed rozpoczęciem programu partnerskiego warto przede wszystkim ustalić grupę docelową ? tak odwiedzających nasza witrynę, jak i potencjalnych zainteresowanych wyświetlanymi reklamami. Przykładowo prowadząc stronę o tematyce sportowej lub zdrowego odżywiania, warto podpisać umowę z afiliantem, proponującym wyświetlanie reklam tego rodzaju produktów. Dzięki temu skorzystamy zarówno na zwiększonej oglądalności, jak i wyższej prowizji z tytułu wyświetleń reklamowych.
Zapisane
michasia
Użytkownik
**
Wiadomości: 54


Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 29 Czerwiec 2017, 01:07:57 pm »

sposobów jest sporo. ale też żeby zwiększyć liczbę klientów to warto poznać techniki sprzedażowe. uwierz mi, w każdej dziedzinie sa potrzebne Uśmiech nie mówię i jakiś mega szkoleniach, czasem wystarczy poczytać fajnie napisane artykuły jak ten http://melle.com/blog/technika-sprzedazy-c-z-k?utm_source=ms
Zapisane
piter
Nowy użytkownik
*
Wiadomości: 49


Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 12 Wrzesień 2017, 08:34:18 pm »

zaufanie do marki jest wazne. od kiedy zrobiłem zastrzeżenie znaku towarowego zacząłem go mega promowac i widzę że faktycznie robi sie rozpoznawalny.
Zapisane
Strony: [1]  
« poprzedni następny »
Skocz do:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2011, Simple Machines